31 stycznia 2014

# 3 Polska


Ostatnia kartka, która dotarła do mnie w styczniu, a było to już dość dawno. Mam nadzieję, że kolejny miesiąc szybko przyniesie niespodzianki do mojej skrzynki. Jest to trzecia i jak na razie (ale mam nadzieję, że tymczasowo) ostatnia moja wymiana wizażowa. Maria wysłała mi bardzo ciekawą pocztówkę z Białegostoku przedstawiającą Pałac Branickich, z którym związany jest obecnie Uniwersytet Medyczny. Białystok to kolejne miasto, w którym nigdy nie miałam okazji być. Przychodzące pocztówki przypominają mi o tym, jak niewiele miejsc w Polsce miałam okazję zobaczyć. Dzisiaj chcemy zwiedzać świat i dalekie, piękne miejsca, a często nie znamy naszej własnej ojczyzny. Bardzo chciałabym to zmienić, a realizację tego celu rozpocznę, gdy tylko zrobi się trochę cieplej, bo jak na razie ciężko jest wyjść do sklepu i dojść z powrotem w całym kawałku ;). Z utęsknieniem czekam na wiosnę!


Brak komentarzy

Skomentuj