22 stycznia 2014

# 15 Ukraina


Oj, ucieszyła mnie ta karta bardzo! Ze względu na moje studia uwielbiam wszystko, co folklorystyczne, a stroje ludowe i narodowe darzę szczególną sympatią :). Postcrossing to świetna inicjatywa, dzięki której można nauczyć się naprawdę wielu ciekawych rzeczy. Podejrzewam, że gdyby nie ta pocztówka, nie miałabym czasu ani okazji, by zapoznać się z folklorem Ukrainy. A tak, okazja przyszła sama :). Anastasia mieszkająca w miasteczku Sumy położonym w północno-wschodniej części Ukrainy zrobiła mi ogromną niespodziankę. Dzisiaj natomiast miałam okazję wysłać kartkę w tamte strony - tym razem do Kijowa. Obecne nastroje w stolicy są, delikatnie mówiąc, niezbyt dobre i mam nadzieję, że moja adresatka jest w bezpiecznej odległości od centrum wydarzeń.


Brak komentarzy

Skomentuj