30 stycznia 2014

# 1 Polska


Chociaż w postcrossing bawię się bardzo krótko, szybko postanowiłam zacząć wymianę na pocztówki w obrębie naszego kraju. Było ku temu parę powodów. Po pierwsze - kocham Polskę, uważam że jest tu wiele pięknych miejsc, które warto odwiedzić, a ciekawe widoki na pocztówkach mogą dać mi pretekst, by daną okolicę odwiedzić i zobaczyć na żywo. Po drugie - dość prozaicznie, kwestia finansowa. Za dużo mniejszą kwotę mogę mieć równie ładną, interesującą kartkę, a do tego czas oczekiwania jest zazwyczaj krótszy. Po trzecie - marzy mi się pełna skrzynka, w której codziennie coś znajduję :D. Po czwarte - mogę kupić inne, fajne znaczki, których nie miałabym okazji nakleić na pocztówki zagraniczne.

I tak zaczęłam swoją przygodę ze swapem, a to dzięki dziewczynom z wizażowego wątku :). Pierwsza widokówka dotarła do mnie z całkiem bliska - Ola wysłała mi piękną kartkę przedstawiającą stary Olsztyn. Byłam w Olsztynie raz w życiu, w ramach szkolnej wycieczki jakoś na początku podstawówki. Szczerze mówiąc, nie pamiętam z niej absolutnie nic ;). Jednak nie jest to wina Olsztyna, a mojej pamięci. Z tamtych czasów żadna wycieczka nie zachowała się w mojej głowie w formie więcej niż szczątkowej. Ale żadna to strata, ponieważ mam teraz dobry pretekst, by tam wrócić :).


1 komentarz

  1. Tylko te standardowe pocztówki wchodzą, reszta niestety jest w pudełku, albo pojedynczo w koszulkach. :)

    OdpowiedzUsuń