20 stycznia 2014

# 14 Tajwan


Odrobinę spóźniona świąteczno-noworoczna kartka z Tajwanu, wysłana przez Cathy mieszkającej w Changhua. Uwielbiam pocztówki z tych okolic! Z Japonii, Chin, Hongkongu czy Tajwanu - zawsze są ciekawie i wesoło ozdobione. Mam wrażenie, że panuje tam swego rodzaju horror vacui i bardzo mi się to podoba. Kolejne piękne znaczki także cieszą oko. W moim rodzinnym domu leży parę klaserów ze starymi znaczkami, które zbierał mój dziadek, są to jednak w większości znaczki nowe, niestemplowane. Będąc dzieckiem uwielbiałam je przeglądać, ale z czasem zmienił mi się gust i dzisiaj zdecydowanie wolę znaczki "po przejściach", ze stemplem. Bardzo podobają mi się datowniki okolicznościowe i skrycie mi się marzy otrzymać kiedyś taką kartkę.


3 komentarze

  1. Ja nie przepadam za pocztówkami przychodzącymi z Chin, Japonii i Tajwanu... Chociaż trzeba przyznać, że ich kartki zawsze są ładnie wypisane i ozdobione. No ale po prostu tamte obszary mnie nie kręcą ;)

    OdpowiedzUsuń