31 stycznia 2014

# 2 Polska


Kolejna kartka z Polski, tym razem od Joanny, ale również z Wizażu :). Bardzo się z niej cieszę, szczególnie że dotarła do mnie w momencie, kiedy żadnych offów od dłuższego czasu nie widziałam w skrzynce (i nadal nie widzę :( ...). Na kartce przedstawiona jest niewielka miejscowość Brzostek w województwie podkarpackim. Pocztówka została jednak wysłana z miejscowości Frysztak, położonej niedaleko. Mam ogromny sentyment do małych miasteczek, ponieważ z takiego właśnie miasteczka pochodzi część mojej rodziny. Bardzo często miejscowości te są położone na dość nierównych terenach, dzięki czemu łączy je sieć krętych dróg, biegnących to w górę, to w dół. Zawsze przejeżdżając przez takie ulice wyobrażam sobie, że ktoś jeździ tędy rowerem i od razu mu współczuję ;). Małe miasta bardzo często mają w centrum urocze parki pełne kwiatów, fontann, poza tym zawsze są dużo czystsze i bardziej zadbane od wielkich molochów pełnych ludzi. Nigdy nie rozumiałam, dlaczego ludzie czerpią przyjemność z mieszkania w tych największych miastach kraju. Domyślam się, że chodzi o wygodę i dostęp do wszystkiego, ale ja chyba bardziej cenię sobie święty spokój :).


Brak komentarzy

Skomentuj