31 grudnia 2013

Podsumowanie listopada i grudnia

Moje pierwsze postcrossingowe podsumowanie, które obejmuje niecałe dwa miesiące, bo tyle czasu mam przyjemność uczestniczyć w tym projekcie. Na chwilę obecną jestem bardzo zadowolona, wypisywanie kartek i naklejanie znaczków ;) sprawia mi dużą przyjemność. W ciągu tych dwóch miesięcy zdążyłam już zrobić pierwsze pocztówkowe zamówienia internetowe, a dzisiaj złożyłam pierwsze zamówienie w sklepie filatelistycznym PP. Moje skrótowe statystyki postcrossingowe przedstawiam poniżej.

Jestem na postcrossingu od 18 listopada 2013 roku.
Wysłałam 10 kartek, w tym 5 w listopadzie i 5 w grudniu.
Kartki wysłałam do następujących krajów: Niemcy (3), Rosja (2), Holandia, Tajwan, USA, Wielka Brytania i Tajlandia.
Wysłane kartki przemierzyły 34 101 km.
Najwięcej polubień wśród wysłanych: 4
Otrzymałam 7 kartek, wszystkie w grudniu.
Kartki dotarły do mnie z: Niemiec (3), Hongkongu, Holandii, Białorusi i Chin.
Otrzymane kartki przebyły 19 874 km.
Najwięcej favów z otrzymanych: 6

Myślę że całkiem nieźle jak na 45 dni aktywności. Szkoda tylko, że jest to dość drogie hobby i trzeba uważać na wydatki. Łatwo jest utopić spore sumy pieniędzy klikając na kolejny koszyk w kolejnym sklepie internetowym ;).

Brak komentarzy

Skomentuj