31 grudnia 2013

# 5 Niemcy


Moje pierwsze rozczarowanie na postcrossingu. Zdjęcie kartki może nie wskazywać na jakość "widokówki", którą otrzymałam. Niestety, została ona wydrukowana na bardzo kiepskim papierze, a sama jakość druku też pozostawia wiele do życzenia. Kartkę tę otrzymałam od Friedy z Niemiec. Dowiedziałam się, że na zdjęciu utrwalona została impreza zwana Entenrennen, która odbywa się w Heidelbergu. Każdy może wziąć w niej udział, wystarczy że ozdobi swoją własną gumową kaczkę, która weźmie udział w wielkim wyścigu na rzece ;). Treść kartki jak najbardziej mi odpowiada, niestety całość przedstawia się bardzo kiepsko pod względem estetycznym. Do kiepskiego druku dochodzi źle naklejony adres i numer ID, które zdążyły się poodklejać (dobrze, że dotarły razem z kartką), a wisienką na torcie jest elektroniczny znaczek, który wydaje mi się zupełnie pozbawiony uroku :(. Kartkę mimo wszystko zarejestrowałam.


Brak komentarzy

Skomentuj